23 Ocak 2016 Cumartesi

NOHUT YEMEĞİ




Pilav paylaşıpta onun can dostu nohutu paylaşmamak olmazdı.. Hanımlar normal şartlarda soğanımı ve etimi kavurup haşlanmış nohutumu eklerim ama bugün dışarlarda işim vardı o yüzden vaktim kısıtlı olduğundan zaman zaman başvurduğum yöntemimle yaptım.. Herşeyimi çiğden düdüklü tenceremin içine koyup 22-23 dakikaya ayarladım ve lokum gibi bir nohut yemeği ile finali yaptım..

MALZEMELER:

  • 2.5-3 büyük su bardağı nohut (2-3 saat@tupperware markanın kabında nohutun şişmesini sağlıyorum) ✨Hanımlar şiddetle tavsiye ederim muhteşem bir ürün✨
  • 250 gr dana kuşbaşı, arzu ederseniz kemikli et
  • 1 yemek kaşığı domates salçası
  • 1 yemek kaşığı biber salçası
  • 1 adet büyük boy yemeklik doğranmış kuru soğan
  • Pulbiber
  • Tuz 
  • 50 gr tereyağ
  • Lezzete lezzet katmak için kurutulmuş 4-5 adet domates
YAPILIŞI:


Bunların hepsini çiğden tencereme koydum nohutumu güzelce süzüp yıkadım onuda ekledim ve sıcak suyumu döküp pişirdim.. 

Sonuçç yemekten eser kalmadı :)  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder