4 Ocak 2016 Pazartesi

KREMALI SEBZE ÇORBASI


Soğuk günlerin devam ettiği bu günlerde çorbasız sofra olmaz değil mi? Çorba her derde deva derler o yüzden bugünler de bol bol şifa depolayalım diye kremalı sebze çorbası yaptım.


MALZEMELER:

  • 1 adet soğan
  • 1 adet kereviz
  • 1 adet kabak 
  • 1 adet havuç
  • 2 küçük boy patates
  • 2-3 tane yeşil fasülye
  • 1 tane ince pırasa 
  • 1/2 çay bardağı zeytinyağ
  • 2 adet #knorrtavukbulyon 
  • 1 paket #pınarkrema 💕Yapılışı💕
YAPILIŞI:


Tüm sebzelerimi yıkadıktan sonra (kabağı soymuyorum) küp küp doğruyorum. Ben düdüklü tencere kullanıyorum, ilk önce içine zeytinyağımı koyuyorum ve ilk olarak soğanlarımı ardından havuçları ve diğer sebzeleri de kattıktan sonra biraz tencerenin içinde çeviriyorum sebzelerin üzerine çıkacak kadar su koyduktan sonra düdüklü tenceremi 5-6 dakikaya ayarlayıp pişiriyorum. Ardından el blendırı ile tanecikleri eziyorum ve içine kremayı ekliyorum. İhtiyaç duyulursa çorbanın kalınlığına göre sıcak su ekleyebilirsiniz.Daha sonra tatlandırmak için tavuk bulyon, çok az çeşni ve çok az da beyaz biber kullanıyorum, çeşni ve bulyon kullandığım için tuz atmıyorum.. Sağlıcakla kalın

2 yorum: