19 Şubat 2015 Perşembe

SUCUKLU MANTARLI RULO BÖREK




MALZEMELER:

  • 300 gr. un
  • 170 gr margarin
  • 160 gr krem peynir
  • 3 yemek kaşığı soğuk su
  • 1.5 yemek kaşığı sirke
  • 1 çay kaşığı kabartma tozu
  • bir tutam tuz
İÇ HARCI İÇİN:

  • 1 tane ay ay doğranmış soğan
  • 7 8 tane mantar
  • 1 kapya biber
  • 1 tane parmak sucuk
  • 4 5 tane sosis
  • kekik
  • pulbiber
  • tuz
  • mozerella peyniri ( hamurun üzerine malzemeyi koyduktan sonra en son üstüne konulacak)
YAPILIŞI:

Tüm malzemeleri derin bir kaba alıp yoğurun. Streç filme sarıp buzdolabında 25 30 dakika dinlendirin.İç harcı için tavaya zeytinyağını koyup ısıtın.Üzerine adım adım malzemeleri katıp soteleyin. Hamuru tezgaha alalım. 2 ye bölelim,üzerine un ekleyip yufkadan biraz daha kalın bir şekilde açalım.Harcımızı hamurun üzerine döküp yayın.rulo şeklinde sarın.üzerine yumurta sarısı sürüp çörek otu ya da susam ekleyip dilimleyip yağlı kağıt sarılı tepsiye dizelim. 180* fırında pişirelim... AFİYET OLSUN....

10 yorum:

  1. Çok iştah açıçı .Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık,değişik birbörek olmuş,sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel gözüküyor ellerinize sağlık bayıldım bu tarife

    YanıtlaSil
  4. psata börek işlerine ara verdim ben çok kilo aldım :(( elinize sağlık harika olmuş

    YanıtlaSil
  5. Sıcak sıcak harika olur.
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Harika olmus, ellerinize saglik :)

    YanıtlaSil
  7. harika görünüyor hafta sonu eşim için deneyeyim bende ellerinize sağlık madamemine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. oooo bu tarih tam bizim evdeki sucuk canavarlarına göre :)

    YanıtlaSil