25 Ocak 2015 Pazar

ISPANAKLI SUCUKLU KİŞ




Mutfağımdan çıkan  bir lezzette Ispanaklı Sucuklu Kiş.

HAMURU İÇİN MALZEMELER:

  • 125 gr margarin
  • 2 çorba kaşığı yoğurt
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • Alabildiği kadar un
ISPANAKLI HARÇ İÇİN:
  • 1/2 kilo ıspanak
  • 1 tane küçük küçük doğranmış soğan
  • 1 çay kaşığı karabiber
  • 1 çay kaşığı tuz
  • 3 çorba kaşığı zeytinyağ
  • 1 tatlı kaşığı şeker

ÜZERİ İÇİN:
  • 1 çay bar süt
  • 1 adet yumurta
  • 4 çorba kaşığı krema
YAPILIŞI:

1 çay bardağı kadar da rendelenmiş kaşar peyniri Hamurumuzu tuttuktan sonra tart kalıbımızı yağlayıp içine güzelce açıyoruz, pişirdiğimiz ıspanaklarımızı soğutup süt krema ve yumurtadan oluşan karışımı üzerine döküyoruz, ıspanakla birlikte mix yapıp hamurumuzun üzerine döküyoruz, benim hamurum bugün biraz bereketli oldu arta kalanı üzerine şekil yaptım. Bu şekilde biraz bekletip 180 derecelik fırında pişiriyorum, kişimizi 20 dakika pişirdikten sonra kaşarımızı ekliyorum ve 4 5 dakika daha fırında pişirip servis tabağına alıp dilimleyerek sıcak servis yapıyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder